Náplň práce:
- komplexní vedení účetnictví obce
- komplexní vedení rozpočtu obce
- daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání
- evidence obyvatel
- účtování pokladny
- fakturace
- evidence majetku, závazků a pohledávek obce
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- příprava auditu, komunikace s auditory
- personalistika, zpracování podkladů pro mzdy
- zpracování statistických výkazů
- zajišťování platebního styku s bankou
- skartace a archivace účetních dokladů
- další administrativní práce na obecním úřadě
Místo výkonu práce:
- Obecní úřad Ledce
Podmínky:
- nástup 2. 1. 2026 nebo dle dohody
- pracovní poměr 30 hodin týdně
- pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
- 9. platová třída (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)
Požadavky:
- minimálně úplné středoškolské vzdělání s praxí 2 roky
- znalost podvojného účetnictví, účetnictví obcí
- dobrá znalost práce s PC (zejména Windows, MS Office, internet)
- znalost zákona o účetnictví, zákona o obcích a rozpočtových pravidlech územních celků,
znalost správního řádu
- organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, příjemné
vystupování, ochota dále se vzdělávat
Výhodou:
- řidičský průkaz skupiny B
Předpoklady uchazeče:
- státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Náležitosti písemné přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu, popř. číslo dokladu o povolení k pobytu
- telefonní kontakt
- datum a podpis zájemce
Povinné přílohy k přihlášce:
- strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a s důrazem na odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných činností
- originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Přihlášku doručte v zalepené obálce označené „Výběrové řízení – ÚČETNÍ“ a s uvedením adresy uchazeče osobně nebo zašlete na adresu Obecní úřad Ledce, Ledce č. p. 17, 273 05 p. Smečno tak, aby byla doručena nejpozději v pátek 28. 11. 2025 do 12.00 hodin.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto vyhlášené výběrové řízení kdykoliv zrušit či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Pošlete odpověď na pozici Účetní obce
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Obec Ledce, IČO: 00234591 jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2,180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://www.almacareer.com/gdpr