Benefity:
mobilní telefon, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, možnost studijního volna, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
pracovník back office, compliance officer, specialista pohledávek, právník, administrativa, finance a ekonomika, služby
Co říká invelt - s.r.o. o pozici
Společnost INVELT je firma, která se řadí mezi evropské špičky, co do kvality poskytovaných služeb, tak i do velikosti prodejní plochy. Stále roste a každý rok trhá rekordy. Chce mít pod svou střechou zaměstnance, kteří nechtějí být jen její součástí, ale chtějí sami sebe překonávat a posouvat věci dál, než jsou očekávání.
Chceš pracovat ve stabilní a dynamické firmě, kde budeš mít možnost ovlivnit procesy a přispět k růstu společnosti? Připoj se k nám a rozvíjej svou kariéru v oblasti kontroly a právního poradenství!
Zaujalo Tě to? Co Tě u nás čeká:
Kontrolní agenda (80 %):
denní monitorování a kontrola interního provozu společnosti
spolupráce na vytváření a zavádění nových interních procesů
odpovědnost za kontrolu externích procesů a implementaci nápravných opatření
příprava a zavádění interních směrnic a nařízení do praxe
Právní agenda (20 %):
právní podpora pro obchodní a servisní oddělení
revize a tvorba smluv, kontrola vymáhání pohledávek
řešení přestupkové agendy
A jakou máme představu o Tobě:
vysokoškolské vzdělání v ekonomickém nebo právním oboru (vhodné i pro studenty vyšších ročníků)
předchozí zkušenost v kontrolní nebo právní oblasti bereme jako výhodu
základní odborná znalost práva výhodou (zejm. obchodní, občanské a pracovní právo)
pečlivost, systematičnost a ochota hledat efektivní řešení
dobré analytické schopnosti, orientace na detail
sebejisté a profesionální vystupování
schopnost samostatné práce
dobrá uživatelská znalost práce na PC (vyšší úroveň excel, word, powerpoint)
znalost českého jazyka slovem i písmem
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
nástup od 01/2026
A co Ti na oplátku nabízíme:
být součásti stabilní rodinné firmy s dlouholetou tradicí
kolegiální podporu nejen při procesu onboardingu
možnost získat nové zkušenosti v oboru, který Tě zajímá
5 týdnů volna na cokoliv, co Tě baví
možnost stravování ve firemní jídelně
příspěvek na Multisport kartu
příspěvek na penzijní/životní připojištění
možnost zvýhodněných tarifů v rámci O2 Family
možnost využit zaměstnanecký leasing
zkrácený pracovní úvazek - 4 až 6 hodin denně (dle dohody)
flexibilní začátek a konec pracovní doby (pracovní doba může začínat mezi 7:00 a 9:30)
a v neposlední řadě, což je neméně důležité, zažít skvělý pocit, když se věci daří s vědomím, že INVELT je jistota i na Tvé cestě životem!
Pokud hledáš pracovní výzvu, která Ti umožní růst, pošli nám svůj životopis! Rádi Tě poznáme!
Pošlete odpověď na pozici PRACOVNÍK PRÁVNĚ – KONTROLNÍHO ODDĚLENÍ
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost invelt - s.r.o., IČO: 25208047, Jeremiášova 1127/5, Praha, Stodůlky, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.