-
-
Firma:
Linet spol. s r.o.
(zaměstnavatel)
-
-
Místo pracoviště:
Slaný, okres Kladno
-
-
Pracovní poměr:
práce na zkrácený úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu neurčitou)
-
-
Jazyky:
čeština (pokročilá) a angličtina (pokročilá)
-
-
Benefity:
závodní stravování, firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, kafetérie, firemní školka, mobilní telefon, možnost si napracovat hodiny, firemní akce, 13. plat, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Zařazení:
personalistika a hr
Jsme předním evropským výrobcem nemocničních a pečovatelských lůžek. V oblasti výroby zdravotnických lůžek si LINET dlouhodobě drží pozici technologického lídra. Linet na trh pravidelně uvádí výrobky a služby s inovativními vlastnostmi a funkcemi.
HR PARTNER PRO ZAHRANIČÍ – poloviční úvazek
Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/-á se bude podílet na řízení lidských zdrojů v rámci skupiny LINET Group.
HR Partner je klíčovým spojovacím článkem mezi centrálním HR oddělením a jednotlivými pobočkami v zahraničí. Vaším hlavním úkolem je podporovat strategické řízení lidských zdrojů, porozumět potřebám byznysu a převést je do konkrétních HR iniciativ.
Klíčové činnosti:
- Podíl na optimalizaci a nastavování stávajících, ale i nových HR procesů
- Zajišťování implementace HR politik
- Spolupráce s vedením na plánování a zajišťování organizačních změn, restrukturalizaci a rozvoji leadershipu
- Poskytování odborného poradenství v oblasti HR procesů, legislativy, odměňování a pracovních vztahů
- Spolupráce se manažery při řešení personálních otázek, včetně plánování kapacit a rozvoje týmů
- Poskytování metodické a technické podpory lokálním HR kolegům při správě zaměstnaneckých dat v HRIS
- Data management v HRIS
Požadujeme:
- Pracovní zkušenost v mezinárodním prostředí
- Zkušenost s prací na podobné pozici – minimálně 4 roky
- Dobré komunikační dovednosti
- Dobré organizační dovednosti a systematičnost
- Schopnost práce s daty, analytické myšlení a velmi dobrá znalost MS Excel a zkušenost s HRIS
- Řidičský průkaz skupiny B
- Velmi dobrá aktivní znalost AJ
Nabízíme:
- Práce na poloviční úvazek
- Příležitost podílet se na mezinárodním řízení HR aktivit
- Nástup dohodou
- Možnost kombinace práce z domova a práce v kanceláři - více při osobním jednání
- Široká škála benefitů (roční bonusy, kafeterie, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, Multisport, flexibilní pracovní doba, dovolená navíc apod.).
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám životopis.