Prace.cz v novém. Pojďte si ji vyzkoušet
Je to první ochutnávka nové Prace.cz. Některé věci ještě ladíme a budeme postupně přidávat, ale stojí to za prohlídku.
U Sanitasu 1621, Říčany, okres Praha-východ
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (pokročilá), angličtina (mírně pokročilá) a slovenština (mírně pokročilá)
Benefity:
závodní stravování, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, pracovník call centra, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, telekomunikace, zákaznický servis
Co říká FAST ČR, a.s. o pozici
Naše společnost zajišťuje již od roku 1992 velkoobchodní prodej a servis širokého portfolia značkových výrobků v oblasti nejen spotřební elektroniky, domácích elektrospotřebičů, hudebních nástrojů, reklamních i dárkových předmětů, ale i telekomunikační a kancelářské techniky. V srpnu 2022 se sídlo společnosti přestěhovalo do nových, moderních kanceláří na okraji pražských Říčan a nabízí pozici:
✨ Referent/ka zákaznického oddělení pro B2B ✨
Hledáš start kariéry, kde se rychle naučíš reálné věci a budeš mít kolem sebe tým, který ti pomůže? Přidej se do našeho zákaznického oddělení ve FAST ČR a podílej se na podpoře našich B2B klientů.
📌 Co budeš dělat
🛠 Pomáhat zákazníkům řešit nedodané, zaměněné či poškozené zboží, potíže s přepravou a běžné systémové záležitosti v SAP.
📞 Denně komunikovat s kolegy napříč firmou i s externími partnery (zákazníci, dopravci).
🚚 Koordinovat dopravu s našimi partnery (Holubice, GW, GEIS, DPD, Zásilkovna, Česká pošta, NTSUP) i zahraniční přepravy v rámci Evropy.
📦 Řešit poškozené zásilky s přepravci i naší interní dopravou.
🤝 Podporovat obchodní tým (telefonicky i e‑mailem) a spolupracovat se skladem.
🔍 Spolupracovat s inventurami při řešení nesrovnalostí.
👥 Pomáhat kolegům a fungovat napříč odděleními.
🎓 Proč je to skvělé pro absolventy / juniory
🚀 Zaškolení a průběžná podpora – naučíš se práci v SAPu, logistické procesy i práci s dopravci.
🧭 Mentoring od zkušených kolegů – dostaneš jasné zodpovědnosti a rychlou zpětnou vazbu.
📈 Růst a rozvoj – postupně si vezmeš na starost komplexnější agendu a můžeš se posunout v rámci zákaznické podpory, logistiky nebo obchodu.
✅ Co od tebe očekáváme
📚 Chuť učit se a zájem o zákaznický servis, logistiku nebo administrativu (praxe výhodou, ne podmínkou).
💻 Jistotu v MS Office; SAP výhodou (zaučíme).
🗣 Skvělé komunikační schopnosti, trpělivost a prozákaznický přístup.
✔ Pečlivost, spolehlivost a zvládání vyššího tempa.
🌍 Čeština/slovenština; angličtina min. B1–B2 pro e‑mailovou komunikaci v rámci EU (výhodou).
🎁 Co nabízíme
🔑 Zodpovědnou a pestrou práci s přímým dopadem na spokojenost zákazníků.
👨👩👧👦 Přátelský tým a férové prostředí, kde ti pomůžeme vyrůst.
🏢 Stabilní zázemí FAST ČR v Říčanech u Prahy.
🍽 Příspěvek na stravování – eStravenky (Up).
🎀 Další firemní benefity dle interních pravidel (rádi upřesníme ve finální verzi).
Pošlete odpověď na pozici Referent/ka zákaznického oddělení pro B2B
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost FAST ČR, a.s., IČO: 24777749, se sídlem U Sanitasu 1621, 251 01 Říčany, email: info@planeo.cz, kontakt na pověřence: fast@sedlakovalegal.com, jakožto správce, zpracovávat vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s nařízením GDPR.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci vámi vyplněné osobní údaje za účelem realizace výběrového řízení. Právním základem pro zpracování je jeho nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením jakékoliv pracovní smlouvy, tedy zejména výběr nejvhodnějšího kandidáta. Zpracování bude probíhat po dobu trvání výběrového řízení.
Správce osobní údaje zpracuje rovněž na základě svého oprávněného zájmu na ochraně svých práv – tedy za účelem toho, aby byl schopen prokázat, že výběrové řízení proběhlo korektně. Za tímto účelem si nezbytnou část poskytnutých osobních údajů ponechá po dobu deseti let od skončení výběrového řízení. Proti této formě zpracování můžete kdykoliv podat námitku na uvedených kontaktech.
Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 26441381 prostřednictvím těchto stránek a svých elektronických systémů.