Prace.cz  > Poradna > Encyklopedie profesí > Copywriter

Encyklopedie profesí: Copywriter

Alternativní názvy a podobné pozice

Reklamní textař

Popis pozice

Copywriter se zabývá tvorbou poutavých reklamních textů převážně pro propagační a marketingové účely firem. Ve spolupráci s grafikem posuzuje a vytváří reklamní záměry a kreativní koncepce. Určuje výslednou podobu textového obsahu reklamních sdělení, aby bylo co nejúčinnější při působení na zákazníky. Zodpovídá za stylistickou, obsahovou a emotivní stránku, stejně tak i formu její prezentace včetně velikosti a typu písma. Sleduje aktuální trendy na reklamním poli, výsledky spotřebitelských výzkumů a dalších zdrojů. Součástí práce copywritera je i úzká spolupráce se zadavatelem od zadání až po výsledné řešení, to vše následně eviduje v dokumentaci.

Minimální požadované vzdělání

Střední vzdělání s maturitní zkouškou

Aktuální nabídka práce na pozici Copywriter:

 

Další profese 

C

 

Buďte první, komu poradíme!

  • Připravíme vás na snadnou změnu práce
  • Naučíme vás triky, jak zapůsobit u pohovoru
  • Ptejte se ZDARMA našich právníků
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami Prace.cz