Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Marketingová komunikace

Alternativní názvy a podobné pozice

Komunikační specialista, PR manažer, Mediální koordinátor

Popis pozice

Specialista na marketingovou komunikaci se zaměřuje na vytváření a realizaci komunikačních strategií, které podporují marketingové cíle firmy. Pracuje s různými médii, jako jsou tisk, televize, online platformy a sociální sítě, aby oslovil cílové publikum. Klíčové dovednosti zahrnují kreativitu, schopnost psát a vytvářet obsah, znalost médií a komunikačních technik, a schopnost analyzovat efektivitu kampaní. Pro tuto pozici je vhodné mít vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu, komunikace nebo příbuzných oblastí a praxi v oblasti marketingu.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

M

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz