Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Marketingový výzkum

Alternativní názvy a podobné pozice

Market Research Analyst, Marketingový analytik, Výzkumník trhu

Popis pozice

Specialista na marketingový výzkum provádí analýzu trhu, spotřebitelského chování a konkurence, aby poskytl cenné informace pro tvorbu marketingových strategií. Shromažďuje data prostřednictvím průzkumů, rozhovorů a analýz, vyhodnocuje výsledky a připravuje zprávy a doporučení. Klíčové dovednosti zahrnují analytické myšlení, schopnost pracovat s daty, znalost výzkumných metod a výborné komunikační schopnosti. Pro tuto pozici je vhodné mít vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu, sociologie nebo příbuzných oblastech.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

M

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz