Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Obchodní asistent

Alternativní názvy a podobné pozice

Sales Assistant, Obchodní koordinátor, Administrativní pracovník obchodu

Popis pozice

Obchodní asistent podporuje obchodní oddělení v různých administrativních a operativních úkolech, jako je příprava smluv, komunikace s klienty, správa objednávek a analýza prodejních dat. Klíčové dovednosti zahrnují organizační schopnosti, komunikační dovednosti, znalost obchodních procesů a schopnost pracovat s obchodním softwarem. Pro tuto pozici je vhodné mít středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání v oboru obchodního managementu, marketingu nebo příbuzných oblastech a zkušenosti v obchodním prostředí.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

O

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz