Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Pracovník call centra

Alternativní názvy a podobné pozice

Telefonní operátor, Zákaznický servisní pracovník, Call centrum agent

Popis pozice

Pracovník call centra poskytuje telefonickou podporu zákazníkům, zpracovává objednávky, řeší dotazy a stížnosti a poskytuje informace o produktech a službách. Klíčové dovednosti zahrnují komunikační schopnosti, schopnost pracovat s počítačem, trpělivost a schopnost řešit problémy. Pro tuto pozici není vždy vyžadováno formální vzdělání, ale zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou.

Minimální požadované vzdělání

Základní vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

P

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz