Prace.cz  > Poradna > Encyklopedie profesí > Pracovník call centra

Encyklopedie profesí: Pracovník call centra

Popis pozice

Pracovník call centra má za úkol komunikovat s klienty a zodpovídat jejich dotazy přes telefon nebo e-mailem. Informuje je o nových a stávajících produktech a snaží se jim doporučit a prodat nejvhodnější nabídku. Dále se snaží aktivně vyhledávat nové potenciální klienty.

Minimální požadované vzdělání

Střední vzdělání s maturitní zkouškou

Aktuální nabídka práce na pozici Pracovník call centra:

 

Další profese 

P

 

Buďte první, komu poradíme!

  • Připravíme vás na snadnou změnu práce
  • Naučíme vás triky, jak zapůsobit u pohovoru
  • Ptejte se ZDARMA našich právníků
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami Prace.cz