Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Administrativní pracovník

Alternativní názvy a podobné pozice

Back office

Popis pozice

Administrativní pracovník zajišťuje podporu kancelářských a administrativních činností v organizaci. Mezi jeho hlavní úkoly patří správa dokumentů, evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat. Dále se stará o přípravu podkladů pro jednání a komunikaci s klienty a dodavateli. Tato role vyžaduje pečlivost, organizační schopnosti, znalost kancelářského softwaru, schopnost efektivní komunikace a týmové spolupráce. Administrativní pracovník také často řeší operativní úkoly a podporuje ostatní členy týmu ve jejich denních činnostech.

Minimální požadované vzdělání

Střední vzdělání s výučním listem i maturitní zkouškou

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

A

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz