Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Referent

Alternativní názvy a podobné pozice

Administrativní pracovník, Asistent

Popis pozice

Referent vykonává administrativní a kancelářské úkoly v rámci organizace nebo státní instituce. Tento odborník spravuje dokumenty, připravuje zprávy, komunikuje s klienty a zajišťuje plynulý chod kancelářských procesů. Klíčové dovednosti zahrnují pečlivost, organizační schopnosti, schopnost práce s kancelářským softwarem a dobré komunikační schopnosti. Obvykle se požaduje středoškolské vzdělání a zkušenosti s administrativními úkoly.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

R

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz