Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Webový analytik

Alternativní názvy a podobné pozice

Web Analyst, Digital Analyst

Popis pozice

Webový analytik se zaměřuje na analýzu webových stránek a online kampaní za účelem zlepšení uživatelské zkušenosti a zvýšení konverzí. Tento odborník sleduje návštěvnost webu, analyzuje chování uživatelů, identifikuje trendy a poskytuje doporučení pro optimalizaci webových stránek. Webový analytik využívá nástroje jako Google Analytics, Adobe Analytics nebo Matomo k monitorování a vyhodnocování dat. Klíčové dovednosti zahrnují schopnost pracovat s analytickými nástroji, interpretovat data a vytvářet reporty, které mohou být použity k rozhodování o marketingových strategiích. Důležitá je také schopnost komunikace a spolupráce s marketingovými a vývojovými týmy. Obvykle se požaduje vysokoškolské vzdělání v oblasti marketingu, informatiky nebo příbuzném oboru.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

W

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz