Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: CRM specialista

Alternativní názvy a podobné pozice

CRM Manager, Customer Relationship Manager

Popis pozice

CRM specialista se specializuje na správu a optimalizaci systémů pro řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Tento odborník analyzuje zákaznická data, vytváří a implementuje strategie pro zlepšení zákaznické zkušenosti a zvyšování loajality zákazníků. CRM specialista také školí zaměstnance na používání CRM systémů, vytváří reporty a poskytuje vedení společnosti důležité informace o zákaznických trendech a potřebách. Klíčové dovednosti zahrnují znalost CRM nástrojů, analytické schopnosti, komunikační a prezentační dovednosti, a schopnost práce s daty. Důležitá je také schopnost spolupráce s různými odděleními a pochopení obchodních cílů. Obvykle se požaduje vysokoškolské vzdělání v oblasti marketingu, informatiky nebo příbuzném oboru.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

C

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz