Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Marketingový analytik

Alternativní názvy a podobné pozice

Tržní analytik, Data analytik, Marketingový výzkumník

Popis pozice

Marketingový analytik se specializuje na sběr, analýzu a interpretaci dat týkajících se trhu, spotřebitelů a konkurence. Pomáhá firmám lépe pochopit tržní dynamiku a optimalizovat marketingové strategie. Klíčové dovednosti zahrnují znalost statistických a analytických nástrojů, schopnost interpretovat data, znalost marketingových principů a vynikající komunikační schopnosti. Pro tuto pozici je nezbytné mít vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu, statistiky nebo příbuzných oborech a praxi v oblasti marketingové analýzy.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

M

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz