Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Marketingový výzkum

Alternativní názvy a podobné pozice

Manažer marketingového výzkumu, specialista marketingového výzkumu, market research specialist

Popis pozice

Pracovník marketingového výzkumu na základě vstupních informací provádí výzkumy tržních podmínek a trendů. Dále podle zjištěných základních informací vypracovává odhady budoucího vývoje trhu. Provádí sběr informací o aktivitách a trendech na trhu. Umožňuje tím vedení marketingového výzkumu formulovat marketingové strategie. Díky analýze trendů umožňuje identifikaci příležitostí pro jednotlivé trhy a produkty.

Minimální požadované vzdělání

Vyšší odborné nebo bakalářský studijní program

M

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou provozovatel portálu Prace.cz, společnost LMC a další společnosti z jeho obchodní skupiny, jakožto společní správci uchovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz