Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Obchodní referent

Alternativní názvy a podobné pozice

Sales Assistant, Obchodní asistent

Popis pozice

Obchodní referent podporuje obchodní tým v administrativních a organizačních činnostech. Tento odborník připravuje nabídky, sleduje objednávky, komunikuje se zákazníky a zajišťuje správu dokumentace. Klíčové dovednosti zahrnují organizační schopnosti, pečlivost a komunikační dovednosti. Obvykle se požaduje středoškolské vzdělání v oblasti obchodu nebo administrativy.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

O

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz