Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Personalista

Alternativní názvy a podobné pozice

HR Specialist, HR Coordinator

Popis pozice

Personalista je zodpovědný za správu lidských zdrojů ve společnosti, včetně náboru, výběru, školení a rozvoje zaměstnanců. Tento odborník také spravuje pracovní smlouvy, mzdy a benefity, řeší pracovněprávní otázky a zajišťuje dodržování pracovních předpisů. Personalista také spolupracuje s vedením společnosti na strategickém plánování lidských zdrojů a vytváření politik zaměřených na zlepšení pracovního prostředí. Klíčové dovednosti zahrnují znalost pracovního práva, komunikační schopnosti, organizační schopnosti a schopnost řešit problémy. Důležitá je také schopnost práce s lidmi a empatie. Obvykle se požaduje vysokoškolské vzdělání v oblasti lidských zdrojů, psychologie nebo příbuzném oboru.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

P

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz