Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Písařka

Alternativní názvy a podobné pozice

Sekretářka, Administrativní asistent, Kancelářský pracovník

Popis pozice

Písařka je administrativní pracovník, který se specializuje na psaní textů, zpracování dokumentů a administrativní podporu. Používá různé textové editory a kancelářský software k přípravě a úpravě dokumentů, zapisování záznamů a spravování korespondence. Klíčové dovednosti zahrnují rychlé a přesné psaní, znalost kancelářských programů, organizační schopnosti a pečlivost. Pro tuto pozici není nutné formální vzdělání, ale zkušenosti v administrativě jsou výhodou.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

P

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz