Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: PPC specialista

Alternativní názvy a podobné pozice

Pay-per-click Specialist, PPC Manager

Popis pozice

PPC specialista se specializuje na tvorbu, správu a optimalizaci online reklamních kampaní pomocí modelu pay-per-click (PPC). Tento odborník analyzuje klíčová slova, nastavuje a spravuje reklamní kampaně na platformách jako Google Ads a Bing Ads, sleduje jejich výkon a provádí optimalizace pro dosažení nejlepších výsledků. PPC specialista také vytváří reporty a poskytuje doporučení na základě analýzy dat. Klíčové dovednosti zahrnují znalost PPC nástrojů, analytické myšlení, schopnost práce s daty a kreativitu při tvorbě reklam. Důležitá je také schopnost komunikace a spolupráce s marketingovými týmy. Obvykle se požaduje vysokoškolské vzdělání v oblasti marketingu, informatiky nebo příbuzném oboru.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

P

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz