Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Pracovník back office

Alternativní názvy a podobné pozice

Administrativní pracovník, Podpůrný pracovník

Popis pozice

Pracovník back office zajišťuje administrativní a podpůrné činnosti nezbytné pro bezproblémový chod organizace. Tento odborník spravuje dokumentaci, komunikuje s klienty a partnery, připravuje zprávy a poskytuje podporu ostatním oddělením. Klíčové dovednosti zahrnují organizační schopnosti, pečlivost, znalost kancelářských softwarů a dobré komunikační schopnosti. Obvykle se požaduje středoškolské vzdělání a zkušenosti s administrativními úkoly.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

P

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz