Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Pracovník help desku

Alternativní názvy a podobné pozice

Technická podpora, IT podpora

Popis pozice

Pracovník help desku poskytuje technickou podporu a řeší problémy zákazníků nebo zaměstnanců s hardwarem, softwarem a dalšími technologiemi. Tento odborník přijímá hlášení o problémech, diagnostikuje je a poskytuje řešení nebo předává složitější problémy specialistům. Klíčové dovednosti zahrnují technické znalosti, komunikační schopnosti a schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Středoškolské vzdělání v oblasti informatiky nebo technické podpory je obvykle požadováno.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

P

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz