Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Pracovník reklamačního oddělení

Alternativní názvy a podobné pozice

Reklamační specialista, Reklamační referent

Popis pozice

Pracovník reklamačního oddělení zpracovává reklamace zákazníků, analyzuje problémy s produkty nebo službami a zajišťuje jejich nápravu. Tento odborník komunikuje se zákazníky, poskytuje informace o postupu reklamací a spolupracuje s dalšími odděleními na řešení problémů. Klíčové dovednosti zahrnují komunikační schopnosti, znalost reklamních procesů a pečlivost. Obvykle se požaduje středoškolské vzdělání.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

P

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz