Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Sekretářka

Alternativní názvy a podobné pozice

Administrativní asistent, Kancelářský asistent, Office Manager

Popis pozice

Sekretářka zajišťuje administrativní podporu pro manažery a další pracovníky v kanceláři. Provádí úkoly jako organizace schůzek, správa korespondence, příprava dokumentů, správa kalendářů a komunikace s klienty. Klíčové dovednosti zahrnují organizační schopnosti, komunikační schopnosti, schopnost pracovat s kancelářským softwarem a pečlivost. Pro tuto pozici není vždy nutné formální vzdělání, ale zkušenosti v administrativě jsou výhodou.

Minimální požadované vzdělání

Středoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

S

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz