Prace.cz  >  Poradna  >  Encyklopedie profesí: Specialista RTB

Alternativní názvy a podobné pozice

Programmatic Specialist, RTB Manager

Popis pozice

Specialista RTB (Real-Time Bidding) se specializuje na správu a optimalizaci online reklamních kampaní pomocí aukčního modelu v reálném čase. Tento odborník využívá platformy pro programatickou reklamu, analyzuje výkon kampaní, optimalizuje bidding strategie a spravuje rozpočty na reklamu. Specialista RTB také vytváří reporty, sleduje klíčové metriky a poskytuje doporučení pro zlepšení kampaní. Klíčové dovednosti zahrnují znalost programatických platforem, analytické myšlení, schopnost práce s daty a kreativitu při tvorbě reklamních strategií. Důležitá je také schopnost komunikace a spolupráce s marketingovými týmy. Obvykle se požaduje vysokoškolské vzdělání v oblasti marketingu, informatiky nebo příbuzném oboru.

Minimální požadované vzdělání

Vysokoškolské vzdělání

Mzdy na pozici

Zjistěte si, kolik můžete vydělat na této pozici s Platy.cz.

S

Další profese

A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz