Prace.cz  >  Poradna  > Tipy a články  > Pracovní stůl jako jeden z ukazatelů profesionální reputace

Tipy a články: Pracovní stůl jako jeden z ukazatelů profesionální reputace

Neuspořádaný pracovní stůl je odrazem neuspořádané mysli. Shodlo sen a tom alespoň 83 % z pětistovky amerických manažerů HR v průzkumu personální agentury OfficeTeam, která se specializuje na nábor kancelářských a administrativních pracovníků.

„Uklizený stůl vám nemusí pomoci v kariéře, nepořádek však může vytvořit špatný dojem u kolegů,“ komentoval výsledky výzkumu ředitel společnosti OfficeTeam Robert Hosking. Na základě doporučení organizace International Association of Administrative Professionals shrnul OfficeTeam také praktické rady, jak si lépe zorganizovat pracovní stůl.

  • Sedněte si ke svému stolu z pohledu návštěvy. Upravte prostor tak, aby   dobře působil nejen na vás, ale i na příchozí.

  • Zaveďte od počátku organizační systém, který vám vyhovuje.
  • Naučte se organizovat dokumenty do složek, nevršte je na stole.
  • Držte se zásady nebrat jeden papír do rukou dvakrát bez založení do složky, vyhození nebo předání jiné osobě.
  • Na stole udržujte jen materiály, které potřebujete pro aktuální projekt.
  • Papírové dokumenty tiskněte jen v případě, že je to nutné.
  • Věnujte několik minut před obědem a před odchodem z kanceláře úpravě svého stolu.
 

Pomůžeme vám i příště. Nechte si posílat rady pravidelně.

Za účelem zasílání rad a článků budou provozovatel portálu Prace.cz, společnost LMC a další společnosti z jeho obchodní skupiny, jakožto společní správci uchovávat Vámi zadaný e‑mail. Zobrazit více | Podmínky používání Prace.cz