Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační styl i chování, což by měly při prodeji umět uplatnit. Řada z nich se však snaží uplatňovat spíše mužský styl, ve kterém selhává. Čeho by se tedy ženy měly držet, aby dosahovaly úspěchů při prodeji?
- Prodávejte samy sebe. Pokud se budete snažit zvyšovat jen sebevědomí ostatních a pečovat o druhé, brzy vás to vyčerpá. V první řadě budujte své vlastní sebevědomí.
- Změňte uvažování, chcete-li změnit své výsledky. Sepište si alespoň deset důvodů, proč jsou vámi nabízené produkty nejlepší. Každé ráno si tento seznam čtěte.
- Využijte svůj přirozený komunikační styl. Ptejte se a sdílejte informace, abyste udržely konverzaci v chodu.
- Předvídejte překážky. Nahlížejte na své prodejní aktivity očima zákazníka. Vycházejte ze své intuice.
- Prodávejte zacílená řešení. Odolejte tendenci napravovat všechny problémy, zejména na dnešních trzích. Vaší největší prioritou by mělo být přicházet se správnými řešeními za správnou cenu.